6 Temmuz 2012 Cuma

Demi ve Niall Çıkmıyorlar!!!

Bildiğiniz gibi Demi ve Niall hakkında bir sürü dedikodu çıktı. Herkes ilişkileri olup olmadığını merak ediyordu. Biz de buna bir son vermek istedik ve Demi'nin bazı sözlerini çevirdik. Yine de buna inanmayanların olacağını biliyoruz ama gerçek şu ki onlar çıkmıyorlar ve insanlar gündem olsun diye yalan haberler yayınlıyor. Biz bu insanlardan değiliz. Neyse konuya dönüyorum.

Niall'ın, Demi ile yaptığı uzun Skype konuşmalarından ve Demi'nin kardeşleriyle tanışmasından sonra aralarında bir ilişki olduğu düşünüldü. Ama ardına Demi, Niall'ı sadece arkadaş olarak gördüğünü birçok kez ifade etti. İşte aşağıda, üç farklı görüşmede söylediği sözler:

1. Görüşme: "Niall Horan gerçekten çok tatlı ve şu an en yakın arkadaşlarımdan biri. Şu an yalnızım ve uzun bir süre de bu şekilde kalmayı planlıyorum. Çünkü kariyerime ve kendime odaklanmaya, ve bir ilişki hakkında düşünmeden önce kendi mutluluğumu sağlamış olmaya ihtiyacım var."

2. Görüşme: "Niall Horan mı? One Direction grubundan kimseyi takmıyor ve tanımıyorum. Bu tabiki bir şaka ve Niall çok iyi bir çocuk ama benim sadece arkadaşım."

3. Görüşme: "Herkes, Niall'la Skype üzerinden konuşurken flört ettiğimizi düşündü. Ama onu yaptığı tek şey kamera karşısında yemek yemek oldu."

Bunlardan sonra hala çıktıklarını düşünen bir arkadaşımız varsa Demi'nin yaptığı daha birçok görüşme var. İsterseniz onları da çevirip paylaşırım ama bence bu kadarı yeterli. Hem bizim de Demi'nin de dediği gibi Niall, Demi'ye göre çok çocuksu... Her zaman yazdığım gibi yine yazıyorum. Eğer yeni ve başka haberler duyduysanız lütfen yorum ya da link atın biz daha detaylı bir araştırma yapıp size bilgileri sunarız. Şimdi, yorumları alalım :)


 

5 yorum:

  1. rahatladım demimi kimseye özellikle one direction grubundan birine vermem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asıl ben demi gibi birine niall ımı veremem vermem

      Sil
    2. demiye laf atıp durmayın ikiside çok iyi kalpliler ve yakışıyolar.one directiondaki bütün herkes sizin olsun istiyosunuz ama bu imkansız bilmiyosunuz.üstelik onlar çıkmak isteseler çıkarlar istemezlerse çıkmazlar bunu siz karar veremezsin directionerler

      Sil
  2. admin biraz one direction paylaşmasan diyorum....

    YanıtlaSil
  3. Niall'ı demi gibi gıcık birine vermeyiz.

    YanıtlaSil