6 Temmuz 2012 Cuma

Harry Londra Sokaklarında...

Harry dün (5 Temmuz) Londra'da ev bakıyormuş. Emlakçı, grubun stilisti Lou Teasdale ve Harry bütün gün Kuzey Londra'nın sokaklarında gezmişler. Tabiki birçok Directioner Harry'i görüp fotoğraf çektirmiş. Son günlerde hep kullandığı beresiyle ve sempatik hareketleriyle dikkatleri üzerine toplamış :)

Sıra kendi düşüncelerimi anlatmakta... Harry, büyük bir ihtimalle kendi  için ev bakmış olabilir. Neden böyle düşündüğümü soracak olursanız diye açıklama yapıyorum.

Soru: Neden yeni bir ev bakıyor?

Cevap: Harry yeni bir ev istiyor ve eski evinden sıkıldı.

Eğer cevap doğruysa Larry Stylinson bitti mi diye bir soru takılıyor aklıma :( Belki bitmemiştir ama Louis ve Elenor çiftini bilmeyen yok sanırım... Acaba evlilik kararı mı aldılar??? Ve Elenor Larry Stylinson'ın evinde kalmak isteyip Harry'i kovdular mı evden ??? :( Tabi bu sadece bir olasılık ve düşünmesi bile kötü...


NOT: Ben sadece düşündüklerimi paylaştım bu yüzden gerek kalmadıkça küfür içerikli yorum istemiyorum. Ve ilk paragraf sonrasında kesin bir gerçeklik yok. Eğer bu konuyla ilgili herhangi bir şey duyarsanız lütfen yorum olarak atın. İlginiz ve bu uzun yazıyı okuduğunuz için teşekkürler :)


                        

10 yorum:

  1. HAYIIIIIIIIIIIIRRRRR... Larry Stylinson bitemez!!! :(

    YanıtlaSil
  2. :( Harry gıcıktı biraz ama Louis çok tatlıydı birbirlerini tamamlıyorlardı hayırlısı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır harry daha tatlı

      Sil
    2. hayır! eğer siz ikiniz DIRECTIONER'sanız onlara gıcık diyemez ve onları asla karşılaştırmassınız!

      Sil
  3. Kızlar sorunu hemen çözüyorum siz bilmiyosunuz ama harry ve ben gizlice nişanlandık. Harry ile kendimize ev bakıyoruz :D yanındaki de benim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sacmalama surda ciddi bir konu hakkinda konusuyoruz hem yanindaki baby luxin annesi ve onlarin stilisti yani aralarinda bir iliski yok

      Sil
    2. Ortalığı yatıştırmak ve güldürmek amaçlı söylemiştim hem baby lux da kimmiş??

      Sil
    3. sen sirectioner falan degilsin anlasilan baby lux one directionun stilistinin bebegi ve grup hep o bebekle ilgileniyo

      Sil
  4. Doğru bildin sirectioner değilim directionerım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yanlis yazdim o kadar daha fazla tartismayacagım

      Sil