6 Temmuz 2012 Cuma

Zerrie Bitmedi :(

Perrie Edwards hayranlarından özür diliyorum ama Perrie'den pek hoşlandığım söylenemez :( Neyse hemen habere geçiyorum...
Perrie ve Zayn'in öpüşürken çekilen fotoğrafını herkes gördü. Bu da gündem konusu oldu. Yakın zamanlarda Perrie bunun hakkında şunları söyledi:

     "Açıkçası bu fotoğrafı hiç sevmedim. Değersiz biri gibi, yani çok şaşkın görünüyordum. Beni savunmasızca yakaladılar. Ancak açıkçası benim Zayn ile çıktığımı herkes biliyor ve ben bu yüzden gerçekten çok mutluyum. Ancak bu konuda fazla detaya girmeyecek ve fazla konuşmayacağım."

Ayrıca Perrie'nin, grubu Little Mix'le ilgili olan bir yazıda Zayn'ın adını "Zayne" olarak büyük tepkilere yol açtı! Perrie bu durumu düzeltebilmek için aşağıdaki iki tweet'i attı:

1. Tweet: "Sadece netleştirmek için. Biz, bir kağıda yazdıktan sonra, alfabe bunu yanlış yazdı. Erkek arkadaşımın adının nasıl yazıldığının farkındayım."

2. Tweet: "Sadece olayı düzeltmek için bir kez daha; erkek arkadaşlarımın adının nasıl yazıldığını biliyorum. Nefrete gerek yok. <3"

Siz ne dersiniz? Yakıştırıyor musunuz çifti? Yorum atın ama lütfen gerekmedikçe küfür içerikli yorum istemiyoruz. Sizi seviyoruz...


4 yorum:

  1. perrie de zayn de gıcık birbirlerini bulmuşlar

    YanıtlaSil
  2. zayn i seiyorum ama perrie biraz kötü sanki zayn ın sevdigi kız tipine de hiç uymuyo

    YanıtlaSil
  3. PERRIE BENCE MAKYAJSIZ DA MAKYAJLI DA CIRKIN. BU KIZ NE ALAKA YA ZAYNLE

    YanıtlaSil
  4. Nefret ediyorum -_-

    YanıtlaSil