28 Haziran 2012 Perşembe

Selena Tekrar Müzik Yapmak İstiyor!!! :)

Şu sıralar "Spring Breakers" filmi ile adından sıkça söz ettiren Selena Gomez, parfüm tanıtımında yeni albümü hakkında bazı bilgiler verdi. Er geç müzik dünyasına tekrar gireceğini söyleyen Selena, yeni albümünde eğlence istiyor ve Taylor Swift'in, yeni albümünün bir parçası olmasını istiyor. Selena gelecekteki planları hakkında konuştu ve bu planlar arasında müzik de var. MTV'ye şöyle söyledi, "Bu yıl üç film bitirdim,  tam olarak istediğim buydu, ve bu konuda çok mutluyum. Ben birazcık da film yapmak istedim. Ama müzik eksik, bu yüzden bu yıl sonunda dördüncü albüm kaydını başlatmak için gidiyoruz." Selena, bu albümün çok eğlenceli olacağını, ve diğer albümü olan When Sun Goes Down'dan çok farklı olacağını söylüyor. Selena, yakın dostu olan Taylor ile çalışmak istediğini şu şekilde dile getirdi, "Ben de Taylor'la çalışmayı çok istiyorum, ben sadece bu albüm için farklı şeyler yapmak istiyorum." Umarım başarılı olur. :)


1 yorum:

  1. Bence Selena Disney'den sonra oyuncu olamaz çünkü Disney'in yüzü oldu. Komedi filmlerinden başka yerlerde de oynayamaz diye düşünüyorum. O yüzden şarkıcı olması en iyisi! x)

    YanıtlaSil