3 Temmuz 2012 Salı

Cher Lloyd :)

Cher Lloyd çoğunuzun tanıdığını biliyorum. Yine de onun hakkında biraz bilgi vermek istiyorum. 28 Temmuz 1993 tarihinde doğmuş ve genelde yabancılarda olduğu gibi iki isme sahip değil. Yani gerçek adı Cher Lloyd. 2010 yılında X-Factor yarışmasına katılıp 4. oldu (Aynı yıl One Direction da 3. olmuştu.). Sonra çalışmalara başladı ve ilk albümü olan Sticks+Stones'u yayınladı. Ben onun bir fanıyım ve beni üzen bir şey var. Daha önce Harry Styles ile çıktığı için, şu an birçok antisi var :( Oysa o gerçekten çok tatlı ve sevimli bir kız... Ben bir Directioner ve Harry fanı olsam da Cher'ı seviyorum. Ve antilerini takmıyorum. Eğer bir antisi okuyorsa şunu bilmesini isterim onun düşüncesine saygı duyuyorum ve bu benim düşüncem :) Aşağıda onun en sevdiğim şarkısı ve albüm kapağı var! Yorumları alalım... :)




5 yorum:

  1. Bu kız da şarkı da berbat değil haterlar o benim aşkımmmmm...

    YanıtlaSil
  2. Cher harika bir şarkıcı insanların bunun gibi önemsiz bir konudan ona hater olması çok gereksiz ve saçma geliyor bana ve Cher'in de en az One Direction kadar ünlü olması gerektiğini düşünüyorum

    YanıtlaSil
  3. bence cher çok tatlı ve şarkılarıda süper tam bana göre..

    YanıtlaSil
  4. aşkım benim yha onla tanışmak için nelerimi vermezdim o kızı çok sebiyorum

    YanıtlaSil
  5. ben bir brats ım o benim bitanem

    YanıtlaSil